niedziela, 13 lipca 2014

Witajcie!

Wiktoria, Hetfield, Tyler, Jackson, Ta piękna, Hudson - Na niebiesko.
Weronika, Ziemniak, Łysa, Tempest, Pit - Na różowo.
Czyli Rock Twins


Ja i ma siostra - Weronika, postanowiłyśmy walnąć nowego bloga. Czemu? Zaraz Wam powiem. Siedziałyśmy sobie w domu, aż tu nagle do mojej iście szatańskiej główki, wpadł pomysł zrobienia nowego bloga. Tak właśnie było. Dodasz coś od siebie?
Mhh...Hymm... Ona się nie chce zgodzić na kota z piłą łańcuchową!
Aaa Milli Vanilli! Lecą w telewizji! Idź pogłośnić! Idź!!!
Girl You know its's true...
Dobra, Wera ma focha kończymy.
Nie.
Dobra, nie pracuję z nią! Debil skończony.
Sama to napiszę, bo Wera już ma focha i odwróciła się do mnie dupą. 
Wiemy, że na pewno będzie to opowiadanie. O czym? Nie wiemy jeszcze. Wymyślimy coś. Tempest coś mi mówi, że wie o czym będzie, ale ja jeszcze nie wiem 
Ja wiem o czym, ale najpierw musisz mnie przeprosić.
Nie?
To Ci nie powiem o czym będzie.
Foch nabrał wielkich rozmiarów. Idź przycisz ten telewizor.
Nie. Ty idź, mi to nie przeszkadza.
Kurde, przejdźmy do rzeczy. 
Ty i tak nie wiesz o czym będzie blog. I jak mnie nie przeprosisz, to Ci nie powiem, ha!
Tempest, przepraszam Cię.
Za co? <podły uśmieszek>
Za to przytulenie.
Nie, nie za to.
To za co?
Domyśl się.
Jak w małżeństwie... Uuu.. Dj Bobo... Nie lubię gościa, ale piosenka nawet fajna... There's a party...
Przepraszam za tego debila...?
Tak!
No t o czym będzie?
No więc, to będzie o takiej rodzinie. A tak bardziej to o dwóch siostrach. <tańczy do Dj Bobo> I one będą miały trzech młodszych braci... I kota z piłą mechaniczną... Gadającego.
Ten kot nie będzie gadał.
Będzie!
Ech... To może teraz ja dopowiem coś... Czy Ci bracia muszą być młodsi? Co to za piosenka? Idź sprawdź.
Nie.
Aaa... Manic Monday. To mi ostatnio tak po głowie latało...
Dobra, nie wiemy o czym to będzie.  Na pewno normalne to, to nie będzie.
Żegnamy się z Wami i przepraszam za te kłótnie <patrzy się ze złością na Weronikę>.
AAAA Tempest!!!
A Joey, kochanie!
<Europe, w telewizji>
Jakby co to ja tam nie poleciałam, tylko Wera. W końcu to jej facet.


                                                                                                                                      Rock Twins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz