niedziela, 3 sierpnia 2014

Robim to! - Versatile Blogger Award i Liebster Blogger Award, czyli męcz się człowieku.





O kurde, czy ty myślisz, że mi się chce?
Nie, dlatego to robimy. Już dawaj, chodź.
Gdzie?
No tu do mnie.
Po co?
Bo nie myślisz, kiedy siedzisz na podłodze.
Nieeee. 
To zaczynamy?
Aha. <Hyy! jednak do mnie przyszła!>
A więc (tak się nie zaczyna) oto przed Wami...
Przed "państwem" byłoby lepiej.
Nie wcinaj dupy, tylko siedź. Ja tu piszę pięknie.
Przed PAŃSTWEM Versatile Blogger Award, którego nie zrobimy, bo zrobiłyśmy już na drugim blogu, co wywołało wiele skandali i ścięcie się na łyso Izzy'ego. Dlatego nie dostaniecie od Nas żadnych faktów!
Chyba, że możemy przepisać...
Chcesz, aby jeszcze ktoś był łysy?!
Dlatego też, zaczynamy od Liebster Blogger Award.

Za nominacje dziękujemy Faith!

A oto zasady, które znam na pamięć... Dobra, bez zasad.
Odpowiadamy na pytania od Faith, potem my zadajemy 11 pytań i na samym końcu nominujemy 11 blogów. Tada!
Pierwsze pytanie:
No.
Czekaj, muszę zrobić na jakiś ładny kolor pytanie.
Jejku...

1. Z jakiego jesteś miasta?
Z Włocławka, Weronika też.
Czujecie ten Włocławski akcent?????
2. Czy znasz jakąś blogerkę osobiście?
Weronikę.
Co?
<facepalm> Mieszkamy w jednym domu, to chyba jasne, że Ciebie znam, co?
3. Dlaczego Lars wszystkich pozywa?
Bo pozywa.
Udzieliłabym odpowiedzi na to pytanie, ale boję się, ze Lars mnie pozwie.
4. Co sądzisz o dzisiejszej muzyce?
Fu, fu, fu!!!
To samo.
5. Ulubiony aktor/aktorka?
JON BON JOVI!!!
6. Co kryje się pod cylindrem Slasha?
Kłaki.
Więcej kłaków.
7. Masz ulubiony film? Jeśli tak, to jaki?
Ja nie ma... chyba...
Zabójcza Broń wszystkie części i Godziny Szczytu również wszystkie części.
Wiktoria Riggs!!! Martin to mój mąż!!!
...Wiktoria, nie rób tego ludzkości.
8. Dlaczego Steven Adler ciągle się uśmiecha?
Je za dużo cukru.
Potwierdzam, słodki z niego człowiek.
9. Jak naprawdę nazywa się Robert Trujillo? Podaj pełne imię i nazwisko.
On się nazywa... Mmmm... Wiktoria?
Okropnie za dużo słów.
10. ,,Bijcie mnie, nienawidźcie mnie Nigdy nie będziecie mogli mnie złamać Rozkazujcie mi, rozzłośćcie mnie Nigdy nie będziecie mogli mnie zabić" - Z jakiej piosenki pochodzi ten cytat?
They Don't Care About Us - Michaela Jacksona.
No, jego.
11. Dlaczego założyłaś bloga z opowiadaniami?
Bo się nam nudziło.

Oto już koniec nadszedł. Nawet szybko poszło.
Teraz nominowani.
Jejku.
BUAHAHAHAHAHAHA
NIE NOMINUJEMY!!!!!!!!!!
BO OBIAD ZARAZ BĘDZIE!!!!!!!!

Dziękujemy za uwagę, a nowy rozdział pojawi się już niedługo.





Rock Twins

3 komentarze:

  1. Haha, pierwszy raz nie miałaś problemu z napisaniem tej nazwy? XD
    Ja ciągle to mylę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahhahahahahhahaha nie mogę!
    Potraficie poprawić humor jak nikt inny!
    Czekam na rozdział! :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominacja dla Was u mnie na blogu! :)
    http://welcome-to-my-fucking-paradise.blogspot.com/2014/08/versatile-blogger-award-i-liebster.html

    OdpowiedzUsuń